BERKESAN SEPANTAS 2KALI SEMBURAN

Tiada Lagi Bau Busuk Asap Rokok Dan Bau Badan

JANGAN RISAU, anda tak keseorangan. 90% kaum laki mengalami masalah seperti ANDA.

KESAN BURUK AKIBAT BAU ROKOK

Sebab tu kami rekemen sangat2 SMOG ni

MENJADI PERHATIAN!!! SENANG DI DAMPINGI, MEMBUATKAN ORANG DI SEKELILING SELESA

SMOG Smoker Expel tu ape?

SMOG Perfume –  yang dapat menghilangkan bau rokok dan sekali gus dapat menghilangkan bau badan mempunyai kelasnya yang tersendiri. 

Betul ke SMOG Smoker Expel ni sangat berkesan ?

4.5/5

Jom Kita Tengok Apa Kata Pengguna Yang Lain..

CARA PENGGUNAAN PERFUME SMOG

HANYA SPRAY DI BAJU SAHAJA

TESTIMONI PENGGUNA KAMI

Produk Ini Mempunyai 100% Jaminan Wang Dikembalikan Tanpa Banyak Soal!

Kami sangat yakin  SMOG Smoker Expel mampu membantu anda menyelesaikan masalah bau rokokRamai isteri menderita bila dapat suami perokok..huhuhu…iyelah bila suami merokok bau dia buat si isteri rasa tidak selesa.

Nak larang suami hisap mana boleh dia berenti dengan sekelip mata betul tak?… Paling tidak suami kenalah hisap rokok jauh sikit…malangnya bau rokok tetap melekat kat baju jugak….

Apakata jom cuba sembur wangian SMOG ‘anti bau rokok’. 

Oleh sebab itu, kami beri jaminan 100% wang anda dikembalikan sekiranya produk ini tidak dapat membantu anda dalam masa 7 hari.

MENYESAL KORANG JIKA X GRABB SEKARANG!!

ORDER SEKARANG, BAYAR PADA POSMEN MASA BARANG SAMPAI. AMACAM?

Anda takut tak dapat barang bila buat tempahan?

Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni, dan bayar pada posmen bila barang anda sampai nanti.

DAPATKAN HARGA PROMOSI KAMI DAN LAYAK DAPAT HADIAH FREE GIFT

Tiada Cas Penghantaran

100% Free Seluruh Malaysia

100% Jaminan Pulangan Wang

Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan produk

Barang Sampai Baru Bayar

Boleh order dahulu, bayar kemudian kepada posmen ketika barang sampai. 100% secure!

SOALAN LAZIM

TAHUKAH anda tubuh kita mengeluarkan pelbagai jenis bau yang tidak menyenangkan terutamanya di bahagian ketiak tambahan lagi jika anda perokok

Sebetulnya peluh tidak berbau, tetapi bakteria yang terdapat pada kulit kita membuatkan ia cepat membiak dan menghasilkan bau kurang enak.

Sebenarnya bau badan bukan sahaja pada ketiak tetapi turut berlaku di beberapa bahagian badan lain seperti kaki, pusat, mulut, hidung, rambut, celah kangkang, alat kelamin dan tapak tangan.

Formula smog memastikan bauan yang kurang enak ini d hindarkan 99% dengan wangian yang pastinya modern

Kelebihan utama :

1. Lebih mata memandang dan senyuman ke arah anda
2. Anda akan dilihat lebih menarik
3. Lebih temujanji
4. Memperbaiki susana yang lebih segar
5. Dilihat lebih pesona 
6. Orang sekeliling akan lebih relaks dan lembut dengan anda
7. Anda kelihatan lebih selesa
8. Meningkatkan konfiden anda
9. Akan merasa aura positif anda
10. Perniagaan /pekerjaan / peribadi akan jadi lebih bagus

Diantaranya:

  • Androstadienone
  • Androstatrione
  • Androstenol
  • 3-epi-Androstenol
  • Androstenone
  • Androsterone
  • 3-epi-Androsterone
  • Dehydroepiandrosterone
  • Estratetraenol
  • Social hormones

Mudah. spray sahaja d bahagian tengkuk, pergelangan tangan, baju depan dan belakang, jika bauan ketiak boleh tahan anda spray d bahagian baju bawah ketiak kiri dan kanan 

SMOG perfume kami dapat bertahan sekurang-kurangnya 12-24 jam apabila dikenakan pada pakaian, badan 6-12jam

Seperti testimoni pelanggan-pelanggan yang sudah mengalaminya sendiri, yang pasti anda akan dapat pujian tentang bau, kerana bau SMOG tidak seperti wangian biasa, dan seterusnya anda akan mengalami kesan-kesan yang lebih serius seperti diminati, disanjungi, disukai ramai, rasa yakin, lebih aura, senang berurus niaga, orang disekeliling selesa dengan anda, .

Tidak ada kesan sampingan, menggunakan bahan natural dan tidak berunsurkan amalan negatif.

Boleh. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan atau najis.Boleh di pakai untuk solat.

Kebanyakan jenama lain, mempunyai campuran wangian yang tidak seimbang untuk menghilangkan bau, SMOG dicipta bukan untuk wangian sahaja. Ia dirumus untuk menghilang bau tidak enak terus ternyata berbeza yang berada di pasaran, SMOG bukan mengenai kuantiti, tetapi ia mengenai kualiti dan dicipta khusus untuk menghilangkan bau.

Apa yang akan anda miliki nanti adalah wangian exclusive yang tinggi nilainya, pada gred yang paling tulen, 

Untuk Bayaran Secara Manual Boleh Whatsapp Ke Kami

All Rights Reserved. SUPERFOOD DISTRIBUTION SDN BHD

error: Content is protected !!